Monday, September 27, 2010

Särimnerspelningen på Kägelbanan

Bisarrt nog har lördagsbiljetterna också tagit slut. Vi har helt sonika nu även planerat in en spelning på lördag dag - en matiné, åldersgräns 13 bast.

Här kan man ju undra varför vi inte helt enkelt valde att hyra något skitstort ställe från början. Jo, 1) vi hade ingen aning om att så många skulle vilja höra oss, 2) jag tror de här låtarna bäst spelas på mindre lokal. (Mindre och mindre, Kägelbanan är stort som ett land om man jämför med en del scener vi har stått på).

Vi kommer att komma till fler städer i vår, som sagt.


23 comments:

johan andrén said...

nefertiti göteborg, de två kvällarna var så fina. mer sånt.

Anonymous said...

Nu får du allt ta och göra några fler spelningar i Sthlm, du ser ju vilken rusch det är efter biljetter - we love you!!!

amanda said...

snälla inga stora "arenor". jag vill helst av allt att ni alltid ska spela i tält som på wow 07. särklass det bästa konsertupplevelsen.

ses den 4e!

tess said...

Åh, tack så mycket för extra-spelning:D Nu har jag köpt en biljett, längtar!!

Linda said...

Det vore fantastiskt om du kunde komma till Skellefteå!

Em said...

Åh, snälla, kom till Västervik! Längtar ihjäl mig efter att få se er live!

ella said...

ja. nef var som en dröm. känns som en dröm.
snälla kom till vår töntiga stad igen.
♥.

Linnéa said...

Tack för att du finns, för din röst och och text berör mig så mycket. Livet är jobbigt just nu, men din musik gör mig fint sällskap. Tack!

Anonymous said...

Kom till KB!

Patrik Englund said...

I en värld där man mer och mer börjar se sig själv före andra är du det som gör mig varm i vinter. Din senaste skiva har betytt jättemycket för mig - redan.

Moa said...

Snälla kom till Göteborg!!!
Facit är så bra!
Jag vill stå längst fram och sjunga med i låtarna!

Du äger! :D

Ulrika said...

Åh kom till Göteborg , vi behöver dina texter och musik!
du är så galet bra.

Anonymous said...

Plz kom till Öreblues! :-)

Cornelia said...

har skrivit om facit på min blogg!! skitbra :D <3

Anonymous said...

Förlåt förlåt förlåt Annika för min extremt ytliga och fula fråga: men varifrån är den svarta överdelen du har på bilderna på sverigesradio.se? Den med spets.

Och: Tack. För allt.

Amore

L said...

Vi behöver dig i Göteborg minst lika mycket som Stockholmarna och Malmöiterna behöver dig. Längtar du inte hit bara lite?

Anonymous said...

snällaaaaa kom till gävle!!!!!!

Landsväg said...

Tack för musiken, verkligen, sånt måste sägas. Ska försöka pallra mig ut till våren någon gång.

evelinamarina said...

Alltså Annika. Du är så fantastisk att det inte går att hitta ord för det (fast å andra sidan skulle du förmodligen lyckas med det med).

Anonymous said...

Åååh, det skulle vara jätteroligt om ni spelade i Jönköping eller Huskvarna i vår! Det var så oerhört bra när ni var i Folkets park 2007!

Petronelllaa said...

Åååh vad du är bra! Jag älskar all din musik och gud, tänk om man kunde få vara som du! Ingen kan sätta ord på saker som du. Man kan känna igen sig i så många av dina låtar, helt underbart. Och jag måste säga att Facit är helt genialisk!! Snälla kom till Gävle igen som med Hello Saferide. Du är så jävla bra! Det var den bästa spelningen jag varit på. Snälla! :)

Johan said...

Trädgårn i Göteborg alltså? Goddamnit.

Sanna said...

Men jag ska gå på lördagsmatinén och jag tycker att det ska bli supernajs med eftermiddagskonsert! Men snälla, snälla, snälla... Spela Honung!!!

About Me

för kontakt, maila skivbolaget Razzia: info@razziarecords.se bokningsbolaget Luger: robin@luger.se