Thursday, September 23, 2010

Publikfrieri.



Vi tänkte ju göra några spelningar. Spelningarna är:
Mejeriet, Lund 2 december
Kägelbanan, Stockholm 3-4 december
Fler tillkommer i vår, tror jag.
Kolla här för biljetter och så.

Sjukt nog är något datum slutsålt redan innan jag hunnit lägga upp det här på blögen. Om det betyder att vi är populära eller att jag är en seg blögare skall jag låta vara osagt.

Jag skulle vilja säga något mer om hur glada vi är över att ni tycker om de här låtarna och att ni orkar låta oss få veta det, men jag kan inte formulera det så bra i ord. Men ni fattar nog.

PS. Det är mycket som händer nu och jag är alltid rådålig på att svara på mail. Ber er som har frågor att i stället kontakta info@razziarecords.se, eller, om det gäller spelningar, jesper@blixten.com.

17 comments:

Anna said...

Åh vad roligt. Och även jag tycker att Facit är fantastisk. Tack!

Regina said...

Har biljett till lördagen! Längtar!

Jonas från Odensala/Ösd said...

Kanon!! Jag kan knappt vänta, Facit är helt fantastisk -- du regerar! Vi ses på lördagen!

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Jag älskar Fredrik, Dansa, fastän, Isarna, Får jag och Jag blev som kvar. De andra låtarna är nästan lika bra. Tack för en fantastiskt skiva! Vi ses den 4/12.

kajsa said...

jag vill så himla gärna stå där längst fram och känna hjärtat slå, men jag är rädd att jag inte vågar. för dina ord är för mig lite för stora för att dela med ett helt hav. men kanske går jag, testar, känner efter. Och även fast vi aldrig träffar varandra, även om jag inte står där längst fram så vill jag att du ska veta att dina texter är bland de viktigaste jag har. Att Jag aldrig kommer kunna förklara i ord vad de betyder för mig. Bara i andetag.

Anonymous said...

ååhhh va kul! :DDD hoppas hoppas du kommer till norrköping/linköping nu till våren.
du, gör vardagen lättare. och det tror jag inte jag är ensam om att tycka, bara så du vet... din musik uppskattas

Amanda said...

vi ses den 4e. oh, vad fint det ska bli!

Anonymous said...

Hälsningar från Lettland! "Facit" är verkligen fantastisk. Tack! "Fredrik", "Influensa" och "Tyst nu" är mina favoritlåtar. Jag måste bara studera svenska igen :) Vi ses den 4 december. Kalvis från Riga

Erik said...

Facit är enastående! Svårt att överträffa din förra skiva som blev den bästa som producerats i Svensk historia, men Facit är fantastisk!!

pia said...

tack för facit!!

Therese said...

Snyft, hann inte köpa biljett:( Får hoppas på fler spelningar i vår! Älskar din musik! Facit är helt fantastisk!

Anonymous said...

Rotary är en hit!

Josefine said...

Facit är smärtsamt underbart. Texterna är livräddande

Daniel said...

köpte Facit igår, bäst investerade pengarna på länge:-)

Anonymous said...

Kommer du inte till KB i höst?
Mvh
jonas

Amandark said...
This comment has been removed by the author.
Amanda said...

den nya skivan är fantastiskt fin. jag älskar Får jag, den har en speciell plats både i mitt hjärta och på min blogg: www.ihopsamladeord.blogspot.com/2010/10/far-jag-traffa-dig-ikvall-jag-har-ingen.html

hoppas vi ses i göteborg på spelning i vår!

About Me

för kontakt, maila skivbolaget Razzia: info@razziarecords.se bokningsbolaget Luger: robin@luger.se