Sunday, September 19, 2010

Dagens outfit

21 comments:

hannah said...

passar bra till valdagen!

MH said...

Rödgrönt har aldrig varit mer klädsamt.

Joakim Frykberg said...

Rosa-grönt är den finaste kombinationen av alla. Du är för bra Annika. Du är för fin.

johannes said...

tror det var det annika menade ja, hannah...;)

Anonymous said...

Det blir banne mig liknande kläder för mig också! Bra Annika!

För övrigt så lyssnade min vän på Facit, då sa han "Simone, det låter som om hela skivan är skriven till dig". Det tyckte jag var fint!

Linn said...

åh, älsk på det! och imorgon kommer jag äntligen kunna köpa Facit! ja ja ja!

Tekla said...

Du är så klok Annika. Ikväll håller vi tummarna.

hannah said...

johannes, jag förstod faktiskt det jag också! Jag är inte helt bakom. själv har jag också lite rött och grönt på mig idag. Och ja, vi får hålla tummarna ivkäll!

Anonymous said...

Fager dress, själv kommer jag att klä mig i mörkblått, men du är bäst ändå //Anna

Martin said...

du är bäst. på riktigt. få artister har fått mig så inspirerad av att hitta ny musik och börja lyssna på texter. Tack för det. Du gav mig nyckeln till dörren till den stora världen med regnbågar av fina textrader och melodier.

och fina kläder har du också.

Mia said...

Fin outfit Annika! Själv bar jag jätteröda strumpbyxor till min finklänning idag :-)

Måste även gratulera dig till en riktigt bra skiva!

Anna said...

Ja vad fint!
Nu kan man bara hoppas.

Unknown said...

Blir det någon turné och i så fall: när kommer du till södra Sverige?

Kenneth said...

Kondolerer med valet i Sverige...
Nå venter jeg bare i spenning på Facit. Burde kommet i posten for lenge siden. Ser ut til at jeg må skrive til Bengans og etterlyse den.
Og så håper jeg at dere tar turen til Norge med Säkert! denne gangen.
Ses?

Klem fra Kenneth

Felix Kryger said...
This comment has been removed by the author.
Felix Kryger said...

Åh, Ner i gruvan var underbar, funderar desperat på hur jag ska få den i behändigt digitalt format. Tack för att du levererar, Annika, alltid. Det känns bra.

Helen said...

Snyggt!

Hur bokar man Säkert!s konsert i Sthlm 3 dec?!

Space babe said...

Jag undrar också hur man bokar konserten i Sthlm!

Sandra said...

snyggaste outfit-bilden någonsin!

Magnus Johansson said...

I en intervju jag läste nyss stod det så här: "Det är klart att det är roligt att folk ska få höra låtarna, men det är inte min största kick. Min största kick är när jag skriver dem."

Jag gjorde skivor ett slag men la av för typ 15 år sen; ändå får jag fortfarande frågan om varför jag inte gjorde allt det där som görs i syfte att bli känd, rik och artistlycklig. Jag brukar muttra nåt luddigt om prioriteringar varpå frågeställarna får rynkor i pannan, men ... Jäpp, nu vet jag vad jag ska svara!

Tack för det & mors, hälsar
MJn

PS. Här tänkte jag avslutspeppa gnm att lyfta ett favvocitat från Facit, men jag kan f-n inte bestämma mig ... plattan är ju så till den grad tryfferad med textgodbitar att ett gargantuanskt smörgåsbord framstår som snålt vid jämförelse. Så jag säger bara så.

Anonymous said...

veldig interessant, takk

About Me

för kontakt, maila skivbolaget Razzia: info@razziarecords.se bokningsbolaget Luger: robin@luger.se