Tuesday, June 24, 2008

Vi ska inte vara med på Allsången, det stod fel i tidningen. Schupp.

6 comments:

Anonymous said...

bra det, för om ni hade det så hade jag blivit förbannade på er. när man är noga & väljer bra spelningar på ett år så lär man inte välja allsång på skansen iaf.

välj hellre att spela på metropol i hultsfred i höst '',

Anonymous said...

Tack för sommarens höjdpunkt, Säkert på Hultsfredsfestivalen!
Gråtande ögon, gåshud på armarma och kyss av en annan Säkert-älskare i publiken...

Anonymous said...

Hej Annika! Min syster sa att hon sett dig i Umeå i helgen, under Wheels. Var du där?

Anonymous said...

jag skulle gärna gifta mig med dig.
jag skulle göra pannkakor till dig varje morgon och pussa dig på pannan.
och vara snäll. -are.

Anonymous said...

Bra!
Tack. Nån ordning får det väl ändå vara.

vanille et chocolat said...

Good bless

About Me

för kontakt, maila skivbolaget Razzia: info@razziarecords.se bokningsbolaget Luger: robin@luger.se