Tuesday, July 22, 2008

Tack

Det värsta jag vet när jag går på spelningar, det är när dystra sånger framförs av leende vokalister. (Motsatsen är bättre, men inte heller helt bra.) Därför vill jag be om ursäkt för i fredags. Kära Trästock och fina Skelleftebor, jag kunde inte sluta flina. Ni var så många och ni var så bra och för första gången låg solen på under en Säkert!-spelning. Det här var en av de fem roligaste spelningarna jag någonsin gjort. Tack slut. Jag bor denna vecka i ett hus utan täckning eller uppkoppling mycket långt norrut. Vi ses nästa gång på Visfestivalen på Holmön.

PS. Rockfotos unika bilder på Säkert! i sol

15 comments:

annika said...

Du var dunderbra!

Anonymous said...

Hade en enkel resa på 119 mil till Trästock, men er spelning gjorde resan så fruktansvärt värd. Tack ska ni ha!

Anonymous said...

Jag vill till Holmön!

Anonymous said...

Jag vill till Holmön!

Anonymous said...

Tack för en av mina bästa stunder i mitt 22 åriga liv!
Du är fantastisk Annika!

Anonymous said...

Det var en helt fantastisk spelning! Heeeelt underbar. Nu bara längtar jag till morgondagens spelning. Då kommer solen garanterat lysa! Ni ser vad fint allt blir när ni kommer hemöver!

Anonymous said...

Hallå Annika! Härlig spelning var det, definitivt. Gjorde en såndär "recension" (jag vet, det är lite luddigt att recensera spelningar; men jag gillar att tycka till) här: http://www.festivalinfo.se/?sida=blogga&bid=1359

Du fick i alla fall två nya fans där och då. Hoppas på nytt, svenskt material snart!

Anonymous said...

Kom till Stockholm snart och spela, skulle vilja se min första Säkert! konsert snart!! Annars kommer jag typ dö eller nåt...

Kram kram/ C 17år

Anonymous said...

Åh vad bra det var igår! Jag ryste som en tok nästan hela spelningen! Och vilken avslutning. Tänk att ni fick alla gamlingar att rocka loss också. Skön stämning! (men ni kunde väl ha gett en låt till....)
Ni fick nog många nya fans.
/Lush

Surkärringen said...

Hej!
Jag instämmer i ovanstående. Vill dessutom tillägga att jag var på Holmön och det var ännu ännu bättre, kanske för att jag hade bättre plats. Jag grät även lite. Och skrattar varje gång när kjell höglund kommer.
Love to you
/klara

Anonymous said...

Du var fantastisk på trästock! Dte var så otroligt udnerbart

Anonymous said...

Och jag skulle vilja skriva SÅ mycket om hur obeskrivligt bra spelningen på Holmön var... men när det inte finns tillräckligt bra ord uppfunna för att kunna beskriva det, så... säger jag bara att jag ser fram mot fredag på Yran!

Anonymous said...

det var helt fantastiskt på trästocks, det var det. fast när du spelade är du fortfarande arg så brast det för mig. för jag har alltid lyssnat på raden "pappa låg på sjukhus, han klara sig bra men är mycket smalare nu" och identifierat mig med den men nu ligger ju inte pappa längre på sjukhus men han klarar sig inte bra heller. men tack ändå, det är konstigt hur du kan skriva låtar som inte bara jag utan så många mer med mig kan se sig själva i.

Anonymous said...

Ett litet trivialt "tack det samma" skickar jag.

Anonymous said...

Du e ett geni annika. Ville bara få det ur mig! det är så. men det visste du väl redan.

About Me

för kontakt, maila skivbolaget Razzia: info@razziarecords.se bokningsbolaget Luger: robin@luger.se